۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۵۸۰۰
استان هرمزگان:
نشست تخصصي كميته پدافند غيرعامل بخش كارگروه انرژي به رياست معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور و مسئولين حوزه زيربط سازمان در محل شرکت برق منطقه ای استان تشکیل گردید.

نشست تخصصي كميته پدافند غيرعامل بخش كارگروه انرژي به رياست معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور و مسئولين حوزه زيربط سازمان پدافند غير عامل كشور و دبیر پدافند غیر عامل شركت توانیر کشور و همه دستگاههای حوزه برق اعم از نیروگاههای استان، شرکت توزیع برق، برق منطقه ای و برق جزایر منجمله قشم در محل شرکت برق منطقه ای استان تشکیل گردید.

در این دجلسه ابتدا سید عبدالمحمد سجادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در رابطه با اهمیت موضوع پایش و بررسی فوری آسیب ها بر اساس هماهنگي قبلي در این حوزه اشاره و راهکارهای لازم را ارائه نمودند.

سپس معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل ضمن اشاره بر اهمیت موضوع حوزه انرژی خصوصا برق و تهدیدات و آسیب های حوزه مذکور با توجه به نقطه نظرهای شرکت های مدعو و حاضر در جلسه مطالبی را بیان داشتند.

در آخر از نیروگاه غرب استان و اسکله لافت بازدید و به جزیره قشم عزیمت نمودند ودر روز دوم به اتفاق مدیرکل پدافند غیر عامل و معاونت فرمانداری، ریاست شرکت آب و برق جزیره قشم از آب شیرین کن های آن حوزه بازدید نموده و راهکارهای لازم ارائه گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر