۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۵۸
سایبرجیم واحدی از شرکت برق اسرائیل است که در زمینه‌ی آزمون‌های آسیب‌پذیری و آموزش و تربیت مدافعان سایبری فعالیت می‌کند.
در سال ۲۰۱۳، مقامات شرکت برق اسرائیل (Israel Electric Corp) مدعی شدند که در هر ساعت صدها حمله بالقوه به شبکه‌های الکتریکی این شرکت صورت می‌گیرد و در سال ۲۰۱۴ این رقم به بیست هزار رسید. این شرکت واحدی مجزا به نام سایبرجیم (CyberGym) تأسیس کرده است که به شرکت‌های دنیا کمک کنند تا حفاظت از شبکه‌های خودشان را آزمایش کنند.

این واحد این کار را با همکاری شرکت مشاوره امنیتی "CyberControl" انجام می‌دهد. شرکت CyberControl یک شرکت آمریکایی-اسرائیلی است که متخصصان سابق سازمان امنیت ملی اسرائیل (Israel’s National Security Authority) آن را تشکیل دادند.

سایبرجیم واحدی اسرائیلی است که در زمینه‌ی ارائه‌ی راحل‌ها و آموزش دفاع سایبر برای سازمان‌های مالی، شرکت‌های مرتبط با زیرساخت‌های حیاتی فعالیت می‌کند. این واحد خدمات امنیتی فناوری اطلاعات را نیز ارائه می‌دهد و در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد.

 در واقع این واحد ادعا دارد که می‌تواند به تقویت کارمندان در حوزه‌ی پاسخگویی به تهدیدات سایبری کمک کند. اعضای این واحد از متخصصین سرویس‌های امنیتی، اعضای نظامی و دانشگاه‌ها هستند. درون این واحد نیز گروه‌های پاسخگویی به حوادث سایبری وجود دارند. لازم به ذکر است که یکی از فعالیت‌های سایبرجیم انجام آزمون‌های آسیب‌پذیری است.



سایبربان
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر