۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۵۰۹۶
معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در استان بوشهر تقویت شود.
فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های مهم و استراتژیک کشور است و باید توجه ویژه‌ای به مقوله پدافند غیرعامل در این استان صورت بگیرد.

وی به اهمیت ویژه پدافند غیرعامل اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین مزایای پدافند غیرعامل کاهش آسیب‌پذیری در مقابل تهدیدات است که به عنوان صلح آمیزترین روش دفاع در مقابل تهدیدات محسوب می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در واقع نوعی آمادگی بدون استفاده از ابزارهای نظامی برای مقابله با خطرات احتمالی است، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که باید در دستور کار قرار بگیرد، فرهنگ ‌سازی پدافند غیرعامل است که اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه اثرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای آشنایی مردم با اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل، بیان کرد: در استان بوشهر نیز باید با اجرای برنامه‌های مختلف، زمینه تحقق اهداف پدافند غیرعامل به صورت کامل فراهم شود.

وی از کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری ملی به عنوان یکی از اهداف اجرای پدافند غیرعامل یاد کرد و افزود: باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای توسعه و گسترش پدافند غیرعامل استفاده شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه آموزش‌های مختلف در زمینه پدافند غیرعامل باید در دستور کار برنامه‌های استان قرار بگیرد، اضافه کرد: زیرساخت‌های پدافند غیرعامل باید در استان بوشهر تقویت شود.

لازم به ذکر است که در این آئین با تقدیر از تلاش‌های نعمت الله سبحانی، کاظم مرادی به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری بوشهر معرفی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر