۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۷۸۲
فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد:
فرمانده انتظامی فارس اقامت ۳۰۰هزار اتباع بیگانه در استان فارس را یکی از مهمترین تهدیدات اقتصادی استان دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار احمدعلی گودرزی شامگاه سه شنبه در جشن اصناف شیراز بیان کرد: براساس آمارهای کشوری، استان فارس در کشور به عنوان یکی استان امن یاد می شود و تلاش داریم با طرح جمع آوری و مبارزه با اتباع بیگانه، امنیت اقتصادی و اشتغال را در استان دوچندان کنیم.

 وی فعالیت گسترده تعداد واحدهای صنفی در استان فارس را مهمترین عامل در زمینه کاهش جرم دانست وافزود: به عقیده مسئولان و کارشناسان امر، چنانچه زمینه اشتغال افراد جامعه افزایش یابد آمار جرایم کاهش خواهد یافت.

سردار گودرزی کاهش ۲۰درصدی جرایم در استان فارس را مهمترین مقوله در زمینه ایجاد امنیت اعلام کرد و گفت: امروزه نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت پایدار در جامعه، اصناف را مهمترین عضو می داند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: نیروی انتظامی استان فارس این آمادگی را دارد با حمایت بیشتر مسئولین اتاق اصناف ساماندهی صنف های بدون مجوز را انجام دهد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت جامعه اصناف در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: تلاش فعالین بازار در زمان جنگ  و در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل  جامعه اصناف را حامیان اصلی انقلاب اسلامی می‌دانیم.



مهر نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر