۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۴۶۴۷
با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل و مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان گواهینامه مدرسین پدافند غیر عامل استان به افراد اعطاء گردید.

در جلسه ای که با حضور پازوکی مدیر کل پدافند غیر عامل و مرتضائی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و دعوت از کلیه مدرسان پدافند غیر عامل استان صورت گرفت ،گواهینامه صادره از دانشکده و پژوهشکده امام حسین  پدافند غیر عامل جهت مدرسین استان به افراد اعطا شد.

 دراین جلسه  پازوکی گزارش خلاصه ای از روند برگزاری دوره تربیت مربی در سال 93 ارائه نموده و بیان داشت:که در طی 5 روز دوره متمرکز 2482 نفر ساعت آموزش پدافند غیر عامل از اصول و مفاهیم تا موضوعات تخصصی و تربیت مربی صورت گرفت.

 مرتضائی نیز ضمن تاکید بر به روز رسانی منابع متغیر در سطح جامعه اشاره کردو همکاری دفتر آموزش و پژوهش  را جهت اجرایی کردن برنامه های آموزشی در این موضوع اعلام نمود و مقرر شد مدرسین در بانک اساتید دفتر آموزش و پژوهش استانداری عضویت داشته باشند.

در خاتمه کلیه مدرسین به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در تقویت وحدت رویه و سازماندهی محتوای آموزشی ، عمومی و مفاهیم پدافند غیر عامل و سایر مطالب اعلام نظر کردند.

این جلسه که در راستای بومی سازی مدرسین استانی و بعنوان خروجی دوره های آموزشی متمرکز پدافند غیر عامل که در بهمن ماه 93 در استان توسط اساتید دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد ، تشکیل گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر