۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۴۵۹۰
رئیس مرکز لرزه نگاری کشور اظهار کرد:
رئیس مرکز لرزه نگاری کشور با اشاره به موضوع پیش نشانگرهای زلزله گفت: نیازمند یک طرح جامع پیش نشانگرها هستیم تا با بررسی مهم‌ترین،سریع ترین و زود بازده ترین پیش نشانگرهای زلزله مشخص شود اما تاکنون چنین طرحی در کشور هنوز انجام نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، علی مرادی رئیس مرکز لرزه نگاری کشور و مشاور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به موضوع پیش نشانگرهای زلزله عنوان کرد: در این حوزه نیازمند یک طرح جامع پیش نشانگرها هستیم تا با بررسی و مطالعه مهم‌ترین، سریع ترین و زود بازده ترین پیش نشانگرهای زلزله دارای کاربرد و مناسب کشور و پایتخت برای تهران مشخص شود اما تاکنون چنین طرحی در کشور هنوز انجام نشده است.

در این راستا مجید بیدهندی رئیس مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران نیز با بیان اینکه در مرکز ژئوفیزیک دید فراسازمانی حاکم است، گفت: باید مطالعات جامع و وسیع داشته باشیم و آگاهانه قدم برداریم و در این راه نیازمند امکانات مالی و همکاری‌های مشترک هستیم

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اعلام کرد‌:رئیس مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران در جریان بازدید از مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران ضمن آشنایی با اقدامات و ظرفیت‌های این مرکز با رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه در خصوص هم افزایی و همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر شد. همچنین مقرر شد دو طرف در قالب تفاهم نامه ای مشترک نسبت به تبادل اطلاعات و داده‌ها در حوزه مطالعات زلزله و پیش نشانگرهای زلزله همکاری داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر