۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۶۳
سردار جعفری اعلام کرد که سپاه می‌تواند در کنار تهدیدات نظامی، از تهدیدات سایبری جلوگیری و آن‌ها را متوقف کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، در دیداری که سردار جعفری در روز دوشنبه‌ی گذشته با کارمندان روحانی سپاه داشت، با اشاره به تاریخچه‌ی تشکیل سپاه، به این نکته اشاره کرد که ما باید در بخش نظامی، دفاعی و امنیتی آمادگی داشته باشیم و چنین آمادگی‌هایی نباید فقط در همین بخش‌ها خلاصه شوند.

وی افزود که پیشگیری از تهدیدات سایبری و جنگ سایبری یک امر ضروری برای توقف حملات مخرب است و چنین چیزی یک مأموریت اصلی است که سپاه می‌خواهد متعهد انجام دادن آن شود.

 وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که سپاه یک سیستم کاملاً متفاوت از سایر نیروهای نظامی در سایر کشورهاست. بخش اعظم تهدیدات علیه انقلاب اسلامی، تهدید سایبری است. برای سپاه لازم است که آمادگی معنوی نیروهای خود را بالا ببرد. بدون مدیریت جهادی هیچ‌گونه دستاورد مهمی قابل‌دستیابی نیست.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: «طبیعت تهدیدات نظامی در طول زمان تغییر کرده است. این تغییر ما را ملزم می‌کند که آمادگی دفاعی، سازمان‌ها، آموزش و تسلیحات خود را علیه هر تهدید نظامی به‌روزرسانی کنیم.»

علاوه بر این‌ها وی گفت که انقلاب روند رو به جلویی دارد و همین مطلب مأموریت سپاه برای آمادگی معنوی برای دفاع از انقلاب را مشکل می‌کند. سپاه باید کمال معنوی خود را برای مأموریت‌های داخلی و خارجی خود برای موفقیت ارتقا دهد. همچنین وی به نقش مهم روحانیت در کمک به این آمادگی نیز اشاره و به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و احترام به این قشر استناد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر