۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۴۵۵۴
استفانی ریچاردز، رئیس شرکت مخابراتی اورنج فرانسه که حضور فعالی در بازار اسرائیل دارد امروز (سه‌شنبه) پس از دریافت پیام‌های تهدید‌ به مرگ علیه خود و خانواده‌اش به دادگاه شکایت کرد.
 رئیس شرکت فرانسوی اورنج که پیش از این خواستار خروج از بازار سرزمین‌های اشغالی شده بود به دلیل تهدید به مرگ و سرقت اطلاعات شخصی به دادگاه شکایت کرد.

به گزارش تایمز آو اسرائیل، استفانی ریچاردز، رئیس شرکت مخابراتی اورنج فرانسه که حضور فعالی در بازار اسرائیل دارد امروز (سه‌شنبه) پس از دریافت پیام‌های تهدید‌ به مرگ علیه خود و خانواده‌اش به دادگاه شکایت کرد.

ریچاردز به دلیل اظهاراتش مبنی بر تمایل شرکتش برای خروج از بازار اسرائیل و مرتبط ساختن این موضوع به جنبش تحریم از سوی برخی هدف انتقادات مقامات رژیم صهیونیستی قرار گرفت. هرچند وی بعدها از علاقه خود به اسرائیل سخن گفت اما بسیاری معتقدند این اقدام وی در جهت کاهش سرزنش‌ها صورت گرفته است.

یک منبع آگاه اعلام کرد که ریچاردز هفته گذشته و پیش از سفر به سرزمین‌های اشغالی با هدف کاهش تنش‌ها این شکواییه را به یک دادگاه در پاریس تحویل داده است.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود گفت که ریچاردز پس از انتشار اطلاعات شخصی‌اش در یک سایت اینترنتی صدها تماس تهدیدآمیز بر روی تلفن خود دریافت کرد.

استفان ریچارد، مدیرعامل شرکت اورنج، روز چهارشنبه در قاهره گفت: «قصد ما خروج از اسرائیل است. (این اقدام) زمانبر است، (اما) مطمئناً آن را انجام خواهیم داد».

وی افزود: «آماده‌ام فردا صبح این کار را بدون افشای ریسک‌های بزرگ آن برای اورنج انجام دهم».

شرکت فرانسوی اورنج اعلام کرده بود که شریک اسرائیلی‌اش در ساخت غیرقانونی واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری رود اردن مشارکت داشته است و در نتیجه باید طرد شود.

لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه در راستای کاهش تنش اعلام کرده بود پاریس با هرگونه تحریم اسرائیل مخالف است. وی با اینحال تاکید کرد که شرکت اورنج در تعیین سیاستهای خود آزاد است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر