۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۴۴۵۰
رئیس گروه تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه آب و انرژی پدافند غیرعامل که در شرکت آب و فاضلاب شهری استان برگزار شد، خبرداد.
مهدی صالحی

رئیس گروه تهدیدات تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه آب و انرژی پدافند غیرعامل که در شرکت آب و فاضلاب شهری استان برگزار شد، خبرداد.

وی افزود: مدیریت اکثر تاسیسات و زیرساخت های زیربنایی و روبنایی با هدف تامین نیازهای روزانه مردمی و ارایه خدمات ضروری در ذیل کارگروه آب و انرژی قرار می گیرد

صالح نسب خاطر نشان کرد: به دلیل نقش و جایگاه منابع آب و انرژی در ادامه حیات ساکنان زیستگاههای مختلف شهری و روستایی،این منابع همواره برای فعالیت های خرابکارانه اهدافی جذاب به شمار می روند.

رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافندغیرعامل اظهار داشت: ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاههای اجرایی عضو کارگروه به منظور تداوم ارایه خدمات ضروری به مردم در برابر هرگونه وقوع تهدید احتمالی امری اجتناب ناپذیر است.

این کارشناس حوزه پدافند غیرعامل بیان داشت: به منظور ایجاد آمادگی کامل در برابر تهدیدات احتمالی ،کارگروه نیازمند انجام برنامه ریزی های دقیق بر اساس یک سند فرادستی و راهبردی مورد توافق همه اعضا میباشد.

وی تصریح نمود: ضروری است همه دستگاههای عضو با رویکرد شناسایی تهدیدات نوین حوزه آب و انرژی و اتخاذ راهبردهای عملیاتی در راستای کاهش اثرات تهدیدات احتمالی و ارتقای ضریب ایمنی منابع آب و انرژی نسبت به تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل کارگروه اقدام نمایند.

صالح نسب بر ضرورت انجام بازدیدهای دوره ای گروهی و مشترک با هدف ایجاد هم افزایی و آشنایی بیشتر تمامی اعضای کارگروه با وظایف همدیگر و تلفیق طرح جامع و همچنین در راستای شناسایی تهدیدات احتمالی، آسیب ها و نقاط قوت و ضعف منابع آب و انرژی در سطح استان تاکید نمودند.

رئیس گروه تهدیدات تخصصی اداره کل پدافندغیرعامل استانداری استفاده از ظرفیت های ایجادی در قانون بودجه سال 94(بند ع تبصره 3) در زمینه جذب نیم تا دو درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای درحوزه پدافند غیرعامل به منظور انجام فعالیت های جاری و مورد نیاز از سوی مدیران ارشد دستگاه های عضو را تاکید داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر