۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۴۴۱
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از آنجا که فعالیت‌ها در بسیج کاربردی و بدون حیف و میل است، لازم است بودجه بسیج را تا حد امکان افزایش دهیم.

به گزارش پايداري ملي، ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و آبش احمد و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به یک قرارگاه واحد است و برنامه ها و عملکرد بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی بسیار مفید و کاربردی است.

فتحی‌پور یکی از نقش های اصلی بسیج در جامعه را الگوسازی عنوان کرد و اظهار داشت: انشاءالله در آینده، کمیسیون اقتصادی مجلس با کمک بسیج بتواند قانون مناسبی در زمینه اقتصاد مقاومتی تدوین کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به موفقیت بسیج در تمامی زمینه ها اشاره و تصریح کرد: لازم است روش های نوآورانه بسیج به عنوان یک الگوی موفق در زمینه برنامه ریزی، بودجه بندی، مسائل مالی، کنترل، نظارت و همچنین جلوگیری از حیف و میل بیت المال را در سایر دستگاه ها اجرایی کنیم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و آبش احمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که فعالیت ها در بسیج کاربردی و بدون حیف و میل است، لازم است بودجه بسیج را تا حد امکان افزایش دهیم.

ارسلان فتحی پور روش بسیج در زمینه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را تحولی دانست و خاطر نشان کرد: روش تحولی بسیج باید به عنوان یک بسته اقتصادی برای اداره بهینه کشور معرفی و بکارگیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر