۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۵۹
پلیس بین‌الملل جلساتی را برای بررسی بهترین راه‌های ایجاد امنیت سایبر درزمینه ورزش برگزار کرد.

پلیس بین‌الملل (INTERPOLE)، جلساتی را به مدت دو روز به همراه دوازده متخصص از هفت کشور تشکیل داد که در آن به بررسی و تشخیص راه‌هایی که برای امنیت سایبری در حوادث ورزشی بین‌المللی مفید است پرداخت. همچنین در این جلسات در مورد راهکارهایی برای اجرای راهبردهای مبارزه با تهدیدات سایبری در ورزش بحث شد. علاوه بر این مطالب یکی دیگر از اهداف پلیس بین‌الملل از برگزاری این دو جلسه، افزایش آگاهی‌های عمومی در مورد تهدیدات سایبر و امنیت آن در ورزش بود. محل برگزاری این جلسات در مجتمع جهانی نوآوری پلیس بین‌الملل (Global Complex for Innovation) در سنگاپور بود. جلسات مذکور تحت حمایت پروژه پلیس بین‌الملل به‌عنوان Stadia برگزار شد. این پروژه با حمایت مالی قطر پیش می‌رود و تا جام جهانی ۲۰۲۲ به حد کمال خود می‌رسد. یکی از اهداف این پروژه ایجاد یک مرکز تعالی برای کمک به اعضای پلیس بین‌الملل در ایجاد امنیت سایبر در حوادث ورزشی است.
یکی از مدیران این پلیس اظهار کرد که همه اعضای کشورهای پلیس بین‌الملل از این پروژه برای حفظ زیرساخت‌های خود برای حوادث بزرگ ورزشی بین‌المللی سود خواهند برد.
لازم به ذکر است که کشورهای شرکت‌کننده در این جلسات عبارت بودند از: استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، قطر، اسپانیا، انگلیس و آمریکا.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر