۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۹۲۱
رئیس بسیج ادارات قزوین:
رئیس بسیج ادارات قزوین گفت: پدافند غیرعامل "شبکه‌های اجتماعی، فرصت یا تهدید" در قزوین برگزار می‌شود که مدیران دستگاه‌های اجرایی در این همایش شرکت می‌کنند.

محمداسماعیل طاهرخانی  اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای که تاکنون در سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین صورت گرفته، قرار است که پدافند غیرعامل "شبکه‌های اجتماعی، فرصت یا تهدید" در این استان برگزار شود.

وی با اشاره به افراد شرکت کننده در این همایش، بیان کرد: در این پدافند غیرعامل مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین شرکت می‌کنند.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین با بیان اهداف برگزاری این همایش، تصریح کرد: این همایش به این منظور برگزار می‌شود تا کارمندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به فواید و مضرات شبکه‌های اجتماعی آگاهی بیشتری پیدا کنند.

طاهرخانی با اشاره به این نکته امروزه بسیاری از افراد از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، عنوان کرد: امروزه شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده در دسترس مردم جامعه قرار گرفته که این فضاهای مجازی مشکلات خاصی را به همراه دارند که در راستای رفع این مشکلات باید افکار و ذهن عموم جامعه، نسبت به خطرات اینگونه فضاها روشن شود.

وی در مورد آثار مخرب شبکه‌های اجتماعی در جامعه توضیحی داد و گفت: اتلاف وقت یکی از آثار مخربی است که اینگونه فضاهای مجازی از خود بر جای می‌گذارند.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین با اشاره به جنگ نرمی که دشمنان انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، اظهار کرد: دشمنان این انقلاب ارزشمند می‌خواهند که با استفاده از هجمه‌های فرهنگی مانند ماهواره و فضاهای مجازی، انحرافات فرهنگی در جامعه ما ایجاد کنند و ما را از فرهنگ ایرانی - اسلامی دور سازند.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه باید دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری را تحقق بخشید، خاطرنشان کرد: تمام مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق بخشیدن به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری تمام توان خود را به کار گیرند و در این زمینه مشارکت‌های لازم را انجام دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر