۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۷۰۱
جلسه هماهنگی همایش مدیران پدافندغیرعامل استانداری های سراسر کشور در استان مازندران برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی برگزاری همایش مدیران کل پدافندغیرعامل استانداری های کشور راس ساعت 15:30 روز سه شنبه مورخ 94/02/15 در محل کار معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی وجانشین رئیس شورای پدافندغیرعامل استان برگزار شد.

یونسی معاون سیاسی ،‌امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این نشست ضمن برشماری اهمیت برگزاری این همایش در مازندران براهتمام همه دستگاههای حاضر درجلسه در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش تاکید کرد.

یونسی با اشاره به اهمیت پدافندغیرعامل به عنوان یکی از حوزه های بسیط علمی در دنیا مبتنی برفناوری ،‌برگزاری این همایش را یک فرصت برای استان دانست و خاطر نشان کرد این همایش فرصتی برای دانایی مدیران و کارشناسان شرکت کننده در همایش وهمچنین  با توجه به برنامه ریزی انجام شده دربرپایی گفتگوی ویژه خبری سردار دکتر جلالی  رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور برای عموم و شهروندان ایجاد می کند.

جانشین رئیس شورای پدافندغیرعامل استان گفت: باتوجه به سطح همایش ،همه دستگاههای حاضر درجلسه با تمام توان پای کار بیایندتا شان این همایش حفظ شود و استان بتواند حداکثر بهره را از برگزاری این همایش ببرد.

نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان با اشاره به برگزاری همایش دو روزه مدیران کل پدافندغیرعامل استانهای کشور از حضور سردار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور ، معاونین وی و دکتر ذوالفقاری  معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور در این همایش خبر داد و گفت: سعی شده است حداکثر بهره از حضور مسئولان کشوری برده شود.

دبیر شورای پدافندغیرعامل مازندران برگزاری جلسه شورای اداری استان با حضور مدعوین همایش ،‌گفتگوی ویژه خبری در شبکه تبرستان ، برگزاری کارگاه های آموزشی درحوزه های پدافندزیستی ،‌فنی وسایبری را از دیگر برنامه های این همایش برشمردو خاطر نشان کرد سعی براین است که استان به گونه ای معرفی شود که بتوانیم از شاخص های بالاتری درسطح ملی برخوردار شویم.

گفتنی است همایش دو روزه مدیران کل پدافندغیرعامل استانهای سراسر کشور روز 24و25 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی مازندران  در مجتمع کوثربابلسر برگزار می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر