۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۴۱
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رعایت پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های استانی تأکید کرد.
محمود مؤمن‌نسب امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه کهگيلويه و بويراحمد به شعار سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: همدلي و همزباني موجب هماهنگي، انسجام و يکپارچگي ميان دولت و ملت مي‌شود.

مديرکل پدافند غيرعامل استانداري کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به اينکه پيام سال 94 مقام معظم رهبري پيامي ارزشمند و متناسب با زمان بود، گفت: احترام متقابل دولت و ملت به يکديگر و همچنين اعتماد مردم به دولتمردان در عرصه‌هاي مختلف راهکار مناسب براي تحقق شعار سال است.

وي در خصوص برنامه‌هاي پدافند غيرعامل در سال گذشته، افزود: علي‌رغم وجود برخي مشکلات در سال قبل با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي، کارشناسان، دانشگاهيان، مردم و رسانه‌ها استان برنامه‌هاي خوبي در زمينه پدافند غيرعامل اجرا و رضايت نسبي در اين خصوص ايجاد شد.

اين مسئول به لزوم رعايت پدافند غيرعامل در تمام زمينه‌‌ها اشاره کرد و ادامه داد: اميدواريم در سال جاري تمام دستگاه‌هاي اجرايي براي رعايت الزامات پدافند غيرعامل در زمينه‌هاي شهري و روستايي همت مضاعف داشته باشند.

مؤمن‌نسب برگزاري همايش پدافند غيرعامل در استان را از مهم‌ترين برنامه‌هاي سال جاري دانست و عنوان کرد: در صورت تأمين اعتبار اين همايش برگزار مي‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر