۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۵۸
رضايي بابادي به ساختمان امور اتباع، دفتر آموزش و پژوهش، دفتر نخبگان، حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر، دفتر مديريت بحران و مديريت پدافند غيرعامل استانداري رفت و سال جديد را به مديران و پرسنل اين دفاتر تبريک گفت.
ابراهيم رضايي بابادي با مديران و کارمندان استانداري در بخش ها و معاونت هاي مختلف ديدار نورزي داشت و با حضور در اتاق کارمندان، فرارسيدن سال جديد را به آنان تبريک گفت.
استاندار کرمانشاه در اين ديدار نوروزي که از سوي معاون توسعه مديريت و منابع انساني، معاون امور عمراني استانداري، مشاورعالي استاندار، مديرکل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري همراهي مي شد، ابتدا به ديدار کارکنان حوزه معاونت امور عمراني رفت و سال جديد را به مديران و کارکنان اين معاونت تبريک گفت.
رضايي بابادي سپس به ساختمان امور اتباع، دفتر آموزش و پژوهش، دفتر نخبگان، حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر، دفتر مديريت بحران و مديريت پدافند غيرعامل استانداري رفت و سال جديد را به مديران و پرسنل اين دفاتر نيز تبريک گفت.
وي همچنين با حضور در محل کار مديران و کارکنان ستادي استانداري فرا رسيدن سال جديد را به آنان تبريک گفت و خواستار تلاش بيشتر مديران و کارمندان در راستاي تحقق اهداف دولت تدبير و اميد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر