۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۷۴
معاون بسیج پدافند غیرعامل کشور:
معاون بسیج سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: رزمندگان شهرستان سمیرم در زمان جنگ به خوبی بصیرت و دشمن شناسی خود را نشان دادند.
سی و دومین یادواره سرداران و ۱۰۰ شهید شهر ونک با حضور مردم، مسئولان شهرستان و سردار حیدری در مسجد جامع شهر ونک برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این یادواره اظهار کرد: شهدا درس رشادت، ایثار، شجاعت، بصیرت را برای جهانیان به نمایش گذاشتند تا با از خود گذشتگی از اسلام، خاک و ناموسشان دفاع کنند.

حسن عجمی تصریح کرد: شهر ونک سمیرم ۱۰۰ شهید و ۱۵۰ جانباز و آزاده را تقدیم این نظام کرد تا نامی ماندگار و نیک را از خود در دفتر افتخارات این سرزمین به یادگار بگذارد.

معاون بسیج سازمان پدافند غیر عامل کل کشور در این یادواره اظهار کرد: در شرایط سخت جنگ تحمیلی و مشکلات فراوانی که وجود داشت رزمندگان ما خم به ابرو نمی آوردند و جانانه برای این نظام و ارزش هایشان ایستادند.

وی افزود: مردم شهرستان سمیرم و شهر ونک در زمان جنگ نشان دادند که دارای بصیرت بالا بوده و به خوبی دشمن شناسی کردند و از روزهای اول در صف اول دفاع از این کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به یکی از خاطرات خود که همرزمانی زیادی از شهر ونک همراه او بوده اند تصریح کرد: رزمندگان شهرستان سمیرم با بصیرت بالا و پیروی از رهبر خود شجاعانه در برابر هر تجاوزی ایستاند تا امروز با افتخار به تاریخ نگاه کنیم.

 در این مراسم گروه سرود دبستان سمیه و گروه سرود مدرسه راهنمایی هجرت شهر ونک سرودهایی با موضوع مقاومت و شهید اجرا کردند.




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر