۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۱۹
در جلسه شوراي اداري استان مرکزی از عملکرد فرمانداری های برتر در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شد.
آرش وکیلی

جلسه شوراي اداري استان مرکزی به رياست حسن بیگی، سرپرست استانداری و با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و  قاسمي مدير كل پدافند غير عامل استانداري در محل سالن جلسات غدیر استانداری مرکزی برگزار گرديد.

در این جلسه از عملکرد فرمانداری های برتر در حوزه پدافندغیرعامل تقدیر شد.

 این جلسه که با حضور مسئولین کشوری و استانی و نیز اعضای شورای اداری استان برگزار شد، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ی شورای اداری استان گفت: مسئولان باید تلاش بیشتری در حفظ وحدت مردم داشته باشند . وی افزود : مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با احساس مسئولیت عظمت و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

در ادامه حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی طی سخنانی به مسائل روز کشور و استان پرداخت و به افزایش حضور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کردند.

حسن بیگی با تقدیر از عملکرد سردار قاسمی مديركل پدافند غيرعامل استانداري و مجموعه تحت مدیریت وی، بر اهمیت توجه و آمادگی در برابر تهدیدات این حوزه تاًکید کردند و خواستار همکاری همه مسئولین استان، در حوزه پدافند غیر عامل شدند.

وی در پایان به رده بندی فرمانداری های استان در زمینه پدافند غیر عامل پرداختند و فرمانداری های خنداب، تفرش و اراک را به عنوان فرمانداری های برتر اعلام کردند.

در پایان این مراسم از فرمانداری های برتر در حوزه پدافند غیر عامل تقدیر و تشکر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر