۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۲۵

در این کتابچه‌ ضمن آشنایی با اهداف ویروس نویسی به بررسی گوشه‌هایی نحوه استفاده سرویس‌های جاسوسی جهان از این ابزار می‌پردازیم.

یک بدافزار رایانه ای با وجود حجم کم می‌تواند اقداماتی فوق العاده خرابکارانه انجام دهد. به طوری که امروزه انواع مختلف و متنوع بدافزارها به عنوان سلاح‌های نوین در جنگ سایبر به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اولین بدافزار رایانه در سال 1985 به نام Brain نوشته شد و از آن به بعد برنامه نویسان حرفه‌ای با مقاصد مختلف اقدام به نوشت بدافزار رایانه‌ای کردند. دلیل اینکه یک بدافزار نوشته شود و سامانه‌های آلوده را از کار بیاندازد به ضعف‌های که متاسفانه در نوشتن سیستم عامل‌های مختلف برای رایانه‌ها وجود دارد باز می‌گردد.

برنامه نویسان اولیه سیستم عامل‌ها به تنها چیزی که فکر نمی‌کردند مسئله امنیت بود و در نتیجه وقتی محصولاتشان به بازار آمد مورد سوء استفاده قرار گرفت. متاسفانه با ساختار فعلی رایانه‌ها نیز حذف مشکلی به نام بدافزار رایانه‌ای عملا غیر ممکن می‌نماید و هر ساله بر میزان این تهدیدات افزوده می‌شود. تهدیدات که امنیت ملی کشورها را به مخاطره می‌اندازد.

در این کتابچه‌ ضمن آشنایی با اهداف ویروس نویسی به بررسی گوشه‌هایی نحوه استفاده سرویس‌های جاسوسی جهان از این ابزار می‌پردازیم.

براي دانلود كتاب كليك كنيد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
inumqhgv
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
1
0