۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۹۴
فرماندار دهلران تاکید کرد
فرماندار دهلران کاهش آسیب‌ها و تهدیدات زیستی را از اهداف مهم قرارگاه پدافند زیستی در شهرستان برشمرد.
اميدعلي سبزي ظهر امروز در نشست پدافند غير عامل شهرستان با موضوع پدافند زيستي اظهار داشت: پدافند غيرعامل در واقع نوعي آمادگي براي مقابله با حوادث احتمالي است. وي افزود: پدافند زيستي به دنبال رصد و پايش حوادث و تهديدات زيستي در هر منطقه اي از کشور است تا تصميمات و راهکارهاي عملياتي را تقويت کند. فرماندار دهلران از تشکيل دو کميته پدافند زيستي در شهرستان خبر داد و افزود: کاهش آسيب پذيري، تهديدات و بحران ها در حوزه زيستي از ديگر اهداف اين قرارگاه است که کميته هاي مربوط ...به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، اميدعلي سبزي ظهر امروز در نشست پدافند غير عامل شهرستان با موضوع پدافند زيستي اظهار داشت: پدافند غيرعامل در واقع نوعي آمادگي براي مقابله با حوادث احتمالي است.
وي افزود: پدافند زيستي به دنبال رصد و پايش حوادث و تهديدات زيستي در هر منطقه اي از کشور است تا تصميمات و راهکارهاي عملياتي را تقويت کند.
فرماندار دهلران از تشکيل دو کميته پدافند زيستي در شهرستان خبر داد و افزود: کاهش آسيب پذيري، تهديدات و بحران ها در حوزه زيستي از ديگر اهداف اين قرارگاه است که کميته هاي مربوطه بايد دنبال کنند.
وي بر ضرورت توجه اعضاي کميته ها به وظايف محوله تاکيد کرد و افزود: در آينده در همه حوزه ها کميته ها تشکيل مي شود.
سبزي با اشاره به تهديدات زيستي و نقش پدافند غير عامل در اين زمينه گفت: فرهنگ سازي، آموزش،اطلاع رساني و ارتقاء آگاهي عمومي از ديگر مواردي است که بايد مد نظر باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر