۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۷
عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس:
عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس هدف آمريكا از تشديد تحريم‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران را اثرگذاري بر مذاكرات پيش روي هسته‌اي با گروه 1+5 و انتخابات رياست جمهوري يازدهم دانست.
به گزارش پايداري ملي، منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين در مجلس با اشاره به امضای لایحه تشدید تحریم‌ها عليه ايران توسط باراک اوباما رئيس‌جمهور آمريكا گفت: نفاق و رفتار دوگانه در اقدامات سياست‌مداران آمريکايي موج مي‌زند چرا که از سويي مقامات آمريکايي خواستار مذاکره مستقيم با کشورمان مي‌شوند و از سويي ديگر تحريم‌ها عليه ايران را تشديد مي‌كنند.

وي در ادامه، تشديد تحريم عليه ايران را دليلي بر ناتواني آمريکا در برابر مردم ايران دانست و تصريح کرد: دولتمردان آمريکايي هنوز توان شناخت ملت ايران را ندارند و نمي‌دانند كه هرگاه دشمن قدمي عليه آرمانهاي آنان بردارد با قدرت در مقابل آن ايستادگي مي‌كنند.

عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به در پیش بودن دور جديد مذاكرات ایران با 1+5 و تلاش آمريكا براي به‌بن‌بست كشاندن اين مذاكرات اظهار داشت: هر زمان به گفتگو ميان ايران و كشورهاي عضو گروه 5+1 نزديك مي‌شويم شاهد افزايش تحريم و فشار از سوي كشورهاي غربي هستيم و اين در حالي است كه مردم كشورمان همواره بر ارزش‌ها و اصول خود حتي در شرايط تحريم نيز استوار هستند.

حقيقت‌پور در پايان خاطر نشان کرد: دولتمردان آمريکايي با تشديد تحريم‌ها خواهان ايجاد فتنه ديگري در انتخابات 92 هستند ولي توان پياده كردن ايده‌اي نو همچون فتنه 88 را ندارند چرا كه مردم آگاهتر از هميشه بوده و لذا هرگونه توطئه‌اي از سوي دشمن را خنثي مي‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر