۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۵۸
مديركل پدافند غيرعامل استانداري كهگيلويه و بويراحمد :
مومن نسب با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل از منظر ارتقای آمادگی، پایداری و ایمن سازی کشور، افزود: پدافند غیر عامل مانند یک منبع ذخیره آب است که همه بخش ها از آن انشعاب می گیرند.
مهدي صالحي

مديركل پدافند غيرعامل استانداري كهگيلويه و بويراحمد در دیدار با فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور، هدف این جلسه را دیدار و فتح بابی برای  تقویت تعاملات و ارتباطات بیشتر دو حوزه پدافند غیرعامل و پدافند هوایی به منظور استفاده از ظرفیت های مشترک همديگر برشمرد.

وی با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل از منظر ارتقای آمادگی، پایداری و ایمن سازی کشور، افزود: بحث پدافند غیر عامل به مانند یک منبع ذخیره آب است که همه بخش ها از آن انشعاب می گیرند و از آن بهره مند میشوند و اگر تهدیدی متوجه این مخزن شود آن تهدید به تمام ذینفعان و انشعاب گیرندگان آسیب وارد می سازد.

محمود مومن نسب در تاكيد جايگاه پدافند غيرعامل و ضرورت پرداختن به اين موضوع، تصريح كرد: مي بينيم كه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علني 28 بهمن ماه 93 از مقام معظم رهبری به خاطر تصویب اساسنامه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل مي آورند. وي افزود: اين اقدام مجلس در واقع بیانگر این است که علاوه بر شخص رهبري عزيز، تمام سطوح اجرایی، قانونگذاری، قضایی، امنيتي، نظامي و انتظامي جامعه اهمیت پدافند غیرعامل را بخوبي درک کرده اند.

مومن نسب در ادامه اظهار داشت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع هوایی و صیانت از آسمان کشور در راستاي حفظ سرزمين اسلامي است که در طول انقلاب و دفاع مقدس نقش قابل توجه در دفع تهدیدات مختلف داشته است.

اين مسئول در خصوص شيوه هاي تعامل، گفت: آنچه روشنه اين است كه ما در حوزه های آموزشی، آفند سایبری و پدافند سایبری، آمايش سرزميني، می توایم تعاملات، جلسات و كارگروه هاي مشترك خوب و نتيجه محوري داشته باشیم.

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان اظهار داشت: در دیداری که سردار دكتر جلالی رياست محترم سازمان پدافند غيرعامل اواخر خرداد ماه 93 با فرمانده محترم قرارگاه پدافند هوایی کشور داشتند نيز بر تعاملات طرفين تاکید بسیار داشتند.

مديركل پدافند غيرعامل در خاتمه بيان نمود اميدوارم با درایت جناب سرهنگ احمدی فرماندهی محترم پدافند هوایی جنوب غرب کشور و جناب سرهنگ نصیری فرمانده محترم پدافند هوایی ماغر و همکاران خوب اين حوزه ها این تعاملات به بهترین وجه ممكن شکل بگیرند و از توانمندی و تجربه هاي متقابل همديگر در بحث پدافند غیرعامل به عنوان یک دانش بین رشته ای استفاده ببریم، كه ما كاملا آماده هستيم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر