۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۲۰۱
معاون مهندسی و عمران اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان از مشارکت تیم پدافند غیرعامل این اداره کل در چهارمین مانور ملی فوریت های سلامت محیط در بندرعباس خبر داد.
more...
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "عباس کمالی" هدف از اجرای این مانور را افزایش توان عملیاتی و هماهنگی نیروهای بهداشتی و عمرانی برای مقابله با بیماری های ناشی از سوانح و بلایای طبیعی عنوان کرد.

وی ادامه داد: با برگزاری چنین مانورهایی علاوه بر ارتقاء آمادگی نیروها، در صورت بروز مشکل در سلامت محیطی بنادر هرمزگان با هماهنگی مرکزHSE بندر شهید رجایی و مرکز مدیریت بحران استانداری، می توان از ظرفیت همه نیروهای بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی برای حل مشکل استفاده کرد.

معاون مهندسی عمران اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین هماهنگی نیروهای بهداشتی با دست اندرکاران حوزه پدافند غیر عامل همچون بخش های عمرانی را مهم ترین و موثرترین عامل در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی طی سالیان اخیر دانست و افزود: از همین رو برگزاری مانورهای سلامت محیط با هدف آمادگی هر چه بیشتر این نیروها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یادآور می شود، چهارمین مانور ملی فوریت های سلامت محیط طی روزهای ۲۵ الی ۲۷ بهمن ماه جاری با حضور نمایندگان ۵۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور و کارشناسان حوزه پدافند غیرعامل معاونت عمرانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در منطقه سرخون و ایسین بندرعباس عملیاتی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر