۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۲۱۶۷
استان كهگيلويه و بويراحمد
كارگاه آموزشي يك روزه پدافند غيرعامل در قالب سرفصل هاي اصول و مباني، بيكاري و تهديدات، منابع آب و تهديدات، سايبري و تهديدات در اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد.
مهدي صالحي

مديركل پدافند غيرعامل استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: در اين كارگاه قريب به 60 نفر از مجموعه اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مركب از معاونين، مديران واحدهاي ستادي، روساي شهرستانها، كارشناسان و تني چند از بخش هاي خصوصي و آزاد آموزش هاي لازم را فرا گرفتند.

وي افزود: در كارگاه مذكور چهار نفر از مدرسين مجرب استاني به ارايه سرفصل هاي پيش بيني شده طبق برنامه زمانبندي پرداختند و در ارزيابي بعمل آمده از شركت كنندگان بيش از 90 درصد سطح آموزش را عالي و بسيار مطلوب ارزيابي نمودند.

محمود مومن نسب اظهار كرد: بي‌ترديد سر فصل هاي ارايه شده در كارگاه از جمله مباحث و دغدغه هاي هستند که خواه يا ناخواه اكثر افراد جامعه به طور معمول با آن سر و کار دارند يا سركار پيدا خواهند كرد.

اين مسئول بيان داشت: در اين كارگاه با اهداء لوح سپاس از آقايان (دكتر سيد احسان عسكري، دكتر جهانبخش احساني، دكتر محسن آرمين، دكتر جلال پورانفرد، مهندس جلال انصاري، مهدی صالحی،ابوذر صالح نصب،مهندس مهدي عبدالهي و مهندس ايمان ملك زاده) به عنوان اساتيد برتر و فعال در حوزه پدافند غيرعامل تجليل بعمل آمد.

مومن نسب آشناسازي و ايجاد ذهنيت بدنه دستگاههاي اجرايي با مفاهيم تهديدات احتمالي مترتب براستان و نيز بكارگيري مباحث و مفاهيم ضروري بر مبناي مديريت دانش متناسب با واقعيت هاي عيني در زندگي اجتماعي را از اهداف برگزاري كارگاه برشمرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر