۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۴
در نشست شورای آمایش بر ملاحظات پدافند غیرعامل و امنیت پایدار،الزامات زیست محیطی و اقلیمی، تعادل و توزیع عدالت اقتصادی در بین استان و نیز هویت و الگوی ایرانی- اسلامی در تصویب اسناد آمایش سرزمین تاکید شد.
به گزارش پايداري ملي، داوود منظور در نشست شورای آمایش سرزمین،افزود: هم اکنون در حال تعامل و رایزنی با دستگاه ها هستیم تا پیش نویس های مربوط به راهبردهای بخشی و استانی توسعه بلند مدت کشور را با رویکرد آمایش سرزمین جهت طرح و تصویب در شورای آمایش سرزمین تدوین کنیم.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از دیدگاههای کارشناسی دستگاهها،بر ضرورت شناسایی محدودیت ها و الزام های توسعه سرزمین در تدوین راهبردهای آمایشی تاکید کرد.

در این گزارش آمده است: در نشست شورای آمایش بر ملاحظات پدافند غیرعامل و امنیت پایدار،الزامات زیست محیطی و اقلیمی، تعادل و توزیع عدالت اقتصادی در بین استان و نیز هویت و الگوی ایرانی- اسلامی در تصویب اسناد آمایش سرزمین تاکید شد.

در این نشست همچنین تعدادی از راهبردهای بلند مدت توسعه بخش کشاورزی از منظر آمایش سرزمین و با رعایت اصول آمایش سرزمین از جمله گسترش عدالت اجتماعی و تعادل های منطقه ای، افزایش کارایی و بازدهی اقتصادی،حفاظت محیط زیست ، صیانت از منابع طبیعی و رعایت ملاحظات دفاع و امنیتی تدوین شدند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر