۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۳۲
جروزالم پست؛
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost)، طی گزارشی به انتشار اظهارات یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در انتقاد به بینامین نتانیاهو به خاطر تعلل در حمله به ایران پرداخت.

در این گزارش که تحت عنوان "نتانیاهو بیش از حد برای فرمان حمله نظامی به ایران مردد است" منتشر شد، آمده است: «نامزد حزب اتحادیه صهیونیست گفت تردید نتانیاهو در تصمیم گیری، او را از وارد کردن ضربه نظامی به ایران بازمی دارد.»

 

این روزنامه صهیونیستی، نوشت: «نامزد حزب اتحادیه صهیونیست و فرمانده سابق ارتش، روز جمعه در تجمعی سیاسی در شهر "کفار ساوا" گفت: بنیامین نتانیاهو آنقدر مردد است که نمی توان برای وارد کردن ضربه نظامی به برنامه هسته ای ایران به او اعتماد کرد.»

 

  در ادامه این گزارش به نقل از این مقام رژیم صهیونیستی آمده است: «پس از دو دلی و تردیدی که ما از نتانیاهو در برخی تصمیمات دیده ایم، من برای پیشبرد گزینه نظامی علیه ایران به نتانیاهو اعتماد نمی کنم. از سوی دیگر، اسحاق هرتزوگ [رییس حزب اتحادیه صهیونیست]، شجاعت و توانایی حمله به ایران در صورت نیاز را دارد.»

 

"امر بارلو" در ادامه گفت: در حال حاضر نتانیاهو به خاطر منافع اسراییل، موجب هرج و مرج در آمریکا شده است. همچنین او در پیشبرد طرح صلح شکست خورده است.

بر اساس این گزارش، اظهارات "امر بارلو" توسط رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پخش شده است.

 

در انتهای این گزارش به نقل از "موشه آرنس" وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی، آمده است: «اوباما توافق هسته ای با ایران را به خاطر اجتناب از ایجاد برخورد و تقابل پذیرفته است. همه می دانند که پیشرفت توافق با ایران یک دروغ بزرگ است.»

 

 

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر