۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۴۸
وزیر تعاون :
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قطعا ایران در برابر تهدیدات خارجی و مذاکرات هسته‌ای پیروز است ما حتی با نفت ۴۰ دلار هم موفق می‌شویم. قدرت‌ها در برابر ایران قد خم می‌کند.
علی ربیعی شامگاه پنجشنبه در جمع نمایندگان تشکل‌های کارگری استان قم که در سالن اجتماعات سازمان آب و فاضلاب استان برگزار شد با اشاره رسالت عموم مردم در انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دو حرکت سلبی و ایجابی داریم و نخستین رسالت ما نیز توسعه معنویت، اخلاق و احیای ارزش‌های والای اخلاقی است.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رعایت ادب و اخلاق به عنوان‌های ناب سرمایه اجتماعی افزود: در جامعه‌ای که افراد پا روی دوش یکدیگر می‌گذارند تا به پیشرفت برسند پیشرفت واقعی به وجود نمی‌آید زیرا الگوی ما دوران دفاع مقدس است که افراد زیادی در آن شرایط افراد برای زنده ماندن دیگران خود را فدا می‌کردند.
وی با اشاره به وجود برخی از بد اخلاقی‌ها و سرکشی‌ها در جامعه تصریح کرد: باید در نظر داشت که نخستین شزط داشتن رفتار اخلاقی راستگویی، احترام به دیگران و عدم تجسس در زندگی مردم است بنابراین باید با تمام توان برای داشتن رفتارهای اخلاقی در جامعه تلاش کنیم.
ربیعی با اشاره به ایستادگی ایران در برابر تهدیدات خارجی کشورهای دیگر تاکید کرد: به طور قطع ایران در برابر تهدیدات خارجی و مذاکرات هسته‌ای پیروز است ما حتی با نفت 40 دلار هم موفق می‌شویم قدرت‌ها در برابر ایران قد خم می‌کنند.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با ادای احترام به جامعه کارگری گفت: افتخار می‌کنم پدرم کارگر و روستایی‌زاده بوده، خودم نیز کارگر بودم، بنابراین اگر شرایط زندگی ما نسبت به گذشته پیشرفت غیر معقولی داشته باشد و با حقوق مردم کاخ نشین شویم خیانتی بزرگ به آن‌ها داشته‌ایم، البته برای رفع محرومیت‌ها در جامعه و مبارزه با فقزر باید با خود باوری تمام تلاش و کوشش کنیم.
وی اظهار داشت: در استان قم نیز سعی داریم در بخش صنایع کوچک برای چرخش با تخصیص 50 میلیارد تومان و در بخش فرش قم نیز با تخصیص اعتبار 50 میلیون تومانی از این صنایع استفاده کنیم البته در بخش کارگری نیز نیز با پوشش بیمه‌ای مطلوب به آن‌ها ارائه خدمات می‌کنیم.
ربیعی با تاکید به تولید محور بودن خاطرنشان کرد: در این صورت تعاونی‌ها گسترش پیدا می‌کنند در این صورت حتی بدون تکیه به نفت کمبود سرمایه نیز به شکل جدی جبران می‌شود.
در این مراسم نیز از کارآفرینان بر‌تر استان تجلیل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر