۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۳۴
مهدي متقيان در اولين روز از دهه مبارك فجر از پايگاه هوايي قيام بازديد كرد و بر ضرورت و توجه به موضوع پدافند غير عامل به عنوان كليدي ترين موضوع در تمامي عرصه ها تاكيد كرد.
مهدي متقيان مديركل پدافند غير عامل استان قم در اولين روز از دهه مبارك فجر از پايگاه هوايي قيام بازديد كرد و در جلسه اي با حضور سرهنگ ممي زاده فرمانده پايگاه و جمعي از معاونين و پرسنل پايگاه، ضمن تبريك ايام ا... دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي بر ضرورت و توجه به موضوع پدافند غير عامل تاكيد كرد.


















وي گفت با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي) كه پدافند غير عامل يك اصل براي هميشه است و نبايد با هيچ بهانه و توجيهي متوقف شود بايد به موضوع پدافند غير عامل نگاه شود و هيچ گاه از نقشه هاي دشمن غافل نشويم.



متقيان تصريح كرد با توجه به نقش و اهميت پايگاه هوايي قيام در زمان بحران هاي طبيعي و غير طبيعي در سطح استان و كشور بايد براي تقويت زيرساخت ها ومقاوم سازي آن توجه ويژه اي صورت گيرد.

در پايان جلسه از جناب سرهنگ ممي زاده فرمانده پايگاه هوايي قيام به عنوان مدير دستگاه اجرايي كه در اجراي برنامه هاي هفته پدافند غير عامل( 3 الي 9 آبان ماه) سال 1393 فعال بوده اند با لوح تقدير به امضاي استاندار  قم تقدير شد.


در بخشي از اين لوح آمده است: امروز نياز ضروري و انكار ناپذير ميهن عزيز اسلامي در مقابل همه خطرات و تهديدات داخلي و خارجي رعايت اصول و ضوابط پدافند غير عامل و آموزش و اطلاع­رساني براي آحاد جامعه يك رسالت خطير و مهم است. بي­ ترديد افزايش پايداري استان وكاهش آسيب­ پذيري آن در برابر تهديدات و اقدامات دشمن مرهون تلاش بي دريغ افرادي خدوم و دلسوز مي­باشد كه خدمتگزاري را افتخاري بزرگ براي خويشتن مي­دانند. بنابراين از تلاش و عملكرد جنابعالي در حوزه پدافند غيرعامل بويژه در راستاي اجراي برنامه­ هاي هفته پدافند غير عامل سال 1393 استان تقدير و تشكر مي­شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر