۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۱۹
مدیرکل امور اقتصادی کرمان :
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: عملیاتی کردن نظام جدید مالی در راستای اجرای بند 19 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
حمید شیخ‌اسدی با بیان اینکه ماده 217 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اصلاح نظام مالی و محاسباتی دولت است، گفت: هدف از اجرای این قانون اصلاح نظام مالی کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای اقتصاد مالی و شفافیت مالی است.

وی با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن نظام جدید مالی افزود: عملیاتی کردن نظام جدید مالی در راستای اجرای بند 19 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

شیخ‌اسدی با اشاره به اینکه تغییرات مهم و اساسی باید در نظام مالی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: برای تحقق این اقدامات همکاری و همراهی همه مدیران، ذیحسابان و مجموعه مالی و حسابداری تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: برای وحدت رویه در اجرای نظام حسابداری بخش عمومی شایسته است همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان که از بودجه کل کشور استفاده می‌کنند در زمینه راهنمایی و مشاوره برای اجرای این نظام مالی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهند.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با اعلام اینکه به همین منظور کمیته اجرایی استقرار حسابداری بخش عمومی در استان کرمان تشکیل شده است، گفت: نسخه نهایی این نظام مالی به انضمام استانداردهای حسابداری بخش عمومی با آخرین اصلاحات در وبلاگ گروه نظارت مالی خزانه معین استان کرمان موجود است. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر