۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۱۲
باحضوردهياران بخش هاي مرکزي،بندپي غربي صورت گرفت:
باحضوردهياران بخش هاي مرکزي،بندپي غربي کلاس آموزشي پدافند غير عامل درفرمانداري وِزه شهرستان بابل برگزار شد
جاي بسي خوشحالي است که سازمان پدافند غيرعامل كشور با توجه به اهداف و وظايف، ضرورت تدارک چنين کلاسهائي را در زمينه آشنايي با اين تهديدات و نقش پدافند غيرعامل در مقابله با اين تهديدات مورد توجه قرار داده و زمينه برگزاري چنين دوره هاي آموزشي براي شما دهياران محترم فراهم  گرديده است.

در سومين روز از ايام الله دهه فجر که به نام "انقلاب اسلامي،جوانان،هويت ملي،علم و فن آوري "نامگذاري شده به همت حراست اين فرمانداري يک دوره کلاس آموزشي پدافند غير عامل با موضوعيت بررسي تهديدات طبيعي براي دهياران بخش هاي مرکزي،بندپي غربي و گتاب در سالن اجتماعات فرمانداري بابل برگزار شد.

در اين کلاس که به مدرسي حسينعلي محمدي شيرکلائي برگزار شده در خصوص عوامل بيولوژيک و طبيعي بعنوان تهديدي جدي و قابل تأمل تدريس شده است.

استاد محمدي در خصوص اهميت اين نوع تهديدات افزود: فقط كشور امريكا در ده سال گذشته بالغ بر 60 ميليارد دلار جهت تقويت سيستم پدافند غير عامل تهديدات زيستي خود هزينه نموده و تمام مراكز تحقيقاتي نظامي، دفاعي و دانشگاه ها و مراكز تحقياتي پيش رفته امريكا در گير برنامه تقويت بنيه پدافند غيرعامل در مقابله با تهديدات زيستي هستند.

وي ادامه داد:با توجه به موقعيت جغرافيايي کشور عزيزمان ايران اين تهديدات براي کشور مان مضاعف است و بنابراين نياز به بحث در مورد پدافند غيرعامل و تهديدات بيولوژيك براي کشور جزء ضرورياتي است که اينجانب در طول چند سال آموزش، تحقيق و تدريس در اين موارد ، به آن تأکيدداشته ام.

اين مدرس افزود:جاي بسي خوشحالي است که سازمان پدافند غيرعامل كشور با توجه به اهداف و وظايف، ضرورت تدارک چنين کلاسهائي را در زمينه آشنايي با اين تهديدات و نقش پدافند غيرعامل در مقابله با اين تهديدات مورد توجه قرار داده و زمينه برگزاري چنين دوره هاي آموزشي براي شما دهياران محترم فراهم  گرديده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر