۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۹۴
واکنش سردار جزایری به اظهارات جان بولتن:
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات ایران هراسانه جان بولتن در خصوص برد موشک‌های جمهوری اسلامی، گفت: بدیهی است که قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و برای کشور ما قبل از هر چیز انسانیت، اهمیت دارد.

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید الله‌دادی که عصر امروز در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها به مرحله ای رسیده‌اند که دست به کارهای تروریستی می‌زنند و اقدام تروریستی اخیر آن‌ها نشان می‌دهد که کار آن‌ها از روی ضعف و انفعال بوده است و امیدواریم که به زودی شاهد افول قطعی آمریکا و زوال رژیم صهیونیستی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات ایران هراسانه جان بولتن در خصوص برد موشک‌های جمهوری اسلامی، گفت: بدیهی است که قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و برای کشور ما قبل از هرچیز انسانیت، اهمیت دارد.

جزایری در پایان افزود: معمولاً رژیم های سلطه گر تلاش می کنند با فرافکنی، افکار عمومی را منحرف کرده و با ایجاد پروسه ایران هراسی به منویات شوم خود، جامه عمل بپوشانند.

دفاع پرس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر