۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۲۵
علی نیا خواستار شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خواستار توجه ویژه مدیران خدمات شهری این استان به پدافند غیرعامل و ارتقای آمادگی در این زمینه شد.
محمدحسن علی نیا صبح شنبه در نشست کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیرعامل خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به این حوزه، اظهار داشت: می بایست دستگاه های خدمات رسان شهری حساسیت ویژه ای به موضوع پدافند غیرعامل و انجام اقدامات در زمینه ارتقای آمادگی در بخش های مختلف داشته باشند.

وی اضافه کرد: مقاوم سازی خطوط انتقال آب و گاز و نیز پیگیری و رفع اماکن دارای مخاطره در کاهش آسیب پذیری در شرایط بحرانی نقش مهمی دارند و در این راستا می بایست شهرداری ها و نیز سایر دستگاه های مسئول اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

به گفته علی نیا نگاه ویژه مدیران مرتبط با خدمات شهری به موضوع پدافند غیرعامل سبب رفع کاستی ها و نواقص احتمالی و در نتیجه عملکرد بهتر در هنگام مواجه با شرایط غیرمترقبه خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به عناوین کارگروه یازده گانه زیر مجموعه شورای پدافند غیرعامل استان، وظایف کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری و نیز انتظارات از دستگاه ها در این زمینه را تشریح کرد و افزود: لازم است مدیران دستگاه های مختلف خراسان شمالی در اجرای برنامه های این شورا اهتمام ویژه ای داشته باشند.

علی ثروتی بر لزوم خلاقیت و جامع نگری مدیران عضو کارگروه در خصوص وظایف محوله تاکید کرد و گفت: برآیند اقدامات انجام شده در زمینه پدافند غیرعامل در هنگام مواجهه با شرایط خاص ظهور و بروز می کند به همین دلیل می بایست در این زمینه اقدامات پیشگیرانه و ارتقای آمادگی به نحو مطلوب صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالي در شمال شرق کشور جزو ۱۰ استان نخست از نظر خطرات و حوادث طبيعي است. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر