۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۱۲
مسئول آموزش دوره‌های تربیت مربی پدافند غیرعامل :
مسئول آموزش دوره‌های تربیت مربی پدافند غیرعامل کشور گفت: پدافند غیرعامل ارتقا پایداری ملی را دنبال می‌کند و دوره‌های تربیت مربی در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.
قدرت‌الله طاهری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش علمی و تحقیقی تربیت مربی پدافند غیرعامل در تبریز با اشاره به اهمیت آموزش اظهار داشت: آموزش در تمام مراحل دارای اهمیت بوده و در زمینه پدافند غیرعامل دارای اهمیت خاصی است که با حضور مربیان توانمند ادامه می‌یابد.
وی گفت: سناریوی کاربردی در این دوره‌ها مورد توجه بوده تا کاهش آسیب‌پذیری ایجاد شود و در کنار آن افزایش پایداری علمی نیز دنبال می‌شود.
طاهری استمرار فعالیت‌های ضروری را از اهداف پدافند غیرعامل دانست و گفت: مدیریت در زمان بحران از اهداف پدافند غیرعامل محسوب می‌شود و در مجموع 11 محور در این دوره‌ها دنبال می‌شود.
مسئول آموزش دوره‌های تربیت مربی پدافند غیرعامل در استان‌ها با اشاره به شرایط هر استان در زمینه پدافند غیرعامل یادآور شد: نیازسنجی در هر استان برای اولویت‌بندی پدافندهای غیرعامل استانی انجام خواهد شد و این امر با مشارکت مدیران و مربیان پدافند غیرعامل انجام می‌شود.
طاهری گفت: تاکنون این دوره‌ها در سه استان تهران، خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده و آذربایجان‌شرقی چهارمین استان میزبان برگزاری این دوره‌ها است.
مسئول آموزش دوره‌های تربیت مربی پدافند غیرعامل در استان‌ها گفت: پدافند غیرعامل ارتقا پایداری ملی را دنبال می‌کند و دوره‌های تربیت مربی در تمام استان‌ها برگزار می‌شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر