۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۰۹
نبوی:
مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران گفت: ۲۰۳ مرکز ثقل پدافندی در استان شناسایی شده و طرح شناسایی پایگاه پشتیبانی مراکز مدیریت بحران را در ساری در دست اقدام داریم.
دالله نبوی در جلسه پدافند غیرعامل استان، با اشاره به اینکه برای تمامی شهرداری‌های مازندران، آموزش پدافند غیرعامل برگزار‌ شد، تصریح کرد: ۲۵ دوره آموزشی هفته پدافند غیرعامل در استان برگزار‌ شد.

نبوی با بیان اینکه دو دوره آموزش سلامت و بیولوژیک در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار‌ شد، افزود: دوره آموزشی تهدیدات روز و فضای مجازی نیز در استان به طور منظم اجرایی شده‌ است.

وی با اعلام اینکه سه هزار و ۵۰۶ نفر معادل ۴۲ هزار نفر ساعت آموزش پدافند غیرعامل در ۱۰ ماهه امسال برای شهروندان استان برگزار شد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل مازندران تهیه شده است.

دبیر شورای پدافندغیرعامل مازندران با اشاره به اینکه نقشه سایت پلان سه اردوگاه استان برای اسکان موقت تهیه شده است،  از برگزاری ۲۲ مانور و رزمایش در سطح استان در هفته پدافندغیرعامل امسال خبر‌ داد و گفت: رزمایش قطع گاز ناشی از افزایش برودت و سرما و افزایش مصرف گاز در آمل نیز در استان امسال برگزار شد.

نبوی با بیان اینکه افتتاحیه ۴ طرح پدافندی در مازندران در دست اجرا است، افزود: کتابچه آموزشی آشنایی با پدافند غیرعامل مازندران تهیه شده است.

وی از تشکیل ۲۶ جلسه کارگروه تخصصی ۱۲ گانه در استان خبر داد و گفت: ۵ نمایشگاه تخصصی پدافند غیرعامل در مازندران داشتیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با بیان اینکه پیوست پدافند غیرعامل برای ساختمان تازه تاسیس دیسپاچینگ برق منطقه‌ای شمال در مرکز استان برگزار کردیم، تصریح کرد: بسترسازی ارتباطی پشتیبانی برای چرخه خدمت رسانی در شرایط بحرانی را صورت دادیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر