۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۹۰
سردار جلالی:
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور: هم اکنون مدل های تخریب در جهان متفاوت شده و باید با استفاده دانش مهندسی سازه، مدل های تهاجمی تخریب را به حداقل برسانیم.
سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز (یکشنبه) در اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران گفت: تهدیدها در کشورهای مختلف جهان تغییر ماهیت داده و در چارچوب های جدیدی شکل گرفته اما وظیفه پدافند غیرعامل کاهش آثار این تهدیدات است.

غلامرضا جلالی افزود: پدافند غیرعامل مجموع اقدامات غیرمسلحانه برای افزایش پایداری و تسهیل مدیریت بحران به همراه بازدارندگی دفاعی در برابر انواع تهدیدات است.

وی با بیان اینکه باید مصونیت در تمام پیکره کشور به وجود آید، اظهار داشت: این مساله سبب آسیب ناپذیری تمام زیرساخت ها، زیربناها و ساختارهای فیزیکی، انسانی، معنوی و سایبری کشور می شود.

به گفته سردار جلالی، هم اکنون مدل های تخریب در جهان متفاوت شده و باید با استفاده دانش مهندسی سازه، مدل های تهاجمی تخریب را به حداقل برسانیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: در مدیریت بحران انجام برنامه ریزی بسیار ضروری است تا با انجام برنامه ریزی های دقیق میزان آسیب پذیری سازه ها و بخش های مختلف به لحاظ استراتژیکی کمتر شود.

یادآورمی شود، اولین همایش ملی مهندسی سازه ایران با حضور متخصصان و مهندسان حوزه ساخت و ساز و سازه های بزرگ و ارایه آخرین دستاوردهای تخصصی و علمی این حوزه روزهای 21 و 22 دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر