۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۷۶
استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین همایش استانی دفاع زیستی با رویکرد بیوتروریسم در شهرستان گچساران در ماه جاری خبر داد.
مهدی صالحی

محمود مومن نسب افزود: این همایش با محوریت فرمانداری شهرستان گچساران و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل، دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز فوریت های پزشکی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گچساران برگزار می شود.

مومن نسب، ارتقاء سطح آمادگی فکری ، اجرایی و مهارتی نیروهای انسانی در تمام حوزه های اداری و خصوصی، بالابردن سطح توانایی واکنش سریع دستگاه ها و واحد های بخش خصوصی و خانواده ها در مقابل تهدیدات احتمالی و بکارگیری مفاهیم، تکنیک ها و استراتژی های ضروری متناسب با واقعیت های موجود در زندگی مردم را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: محور ها و برنامه های این همایش در قالب پنج سرفصل عمومی و تخصصی به مخاطبان و گروه های هدف توسط اساتید ارایه می شود.

مومن نسب، تبیین کلیات بیوتروریسم، پدافند غیرعامل در بهداشت، جامعه سالم و ایمن، جنگ بیولوژیک، تهدیدات ناشی از ابزار کار و عوامل بیولوژیک، حملات و تهدیدهای ناشی از تشعشات اتمی، نقش بهداشت آب و محیط در هنگام بروز حوادث، تشریح و تبیین پروتکل های کاربردی بهداشت محیط در هنگام وقوع تهدید را از دیگر اهداف این همایش بیان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر