۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۱۲
معاون فرماندار گچساران خبر داد
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران از برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و 6 استاد برجسته دانشگاهی در گچساران خبر داد.
سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل شهرستان که با حضور اعضای کارگروه و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به موضوع پدافند غیرعامل و سیاست‌های مصوب ایشان در این خصوص، کارگروه پدافند غیرعامل مستمر به صورت ماهانه تشکیل می‌دهد.

وی پدافند غیرعامل را امری ضروری در همه عرصه‌ها از جمله صنعت دانست و افزود: با توجه به اتفاقات و بلایای طبیعی و انسانی غیرقابل پیش‌بینی ، همه دستگاه‌های اجرایی موظفند فعالانه وارد عمل شده و با پیگیری مستمر در جهت مقابله با این بلایا اقدام کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری همایش‎ها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی در خصوص پدافند غیرعامل، عنوان کرد: به منظور آشنایی بیشتر با این موضوع، همایش آموزشی یک روزه پدافند غیرعامل به صورت یک همایش استانی با حضور استاندار، معاونین استاندار، رابطین اعضای شورای پدافند غیرعامل استانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، اعضای شورای اداری شهرستان، تمامی صنوف، ادارات و ... در گچساران برگزار می‌شود.

سجادپور با بیان اینکه این همایش یک روزه در روز پنج‌شنبه 18 دی‌ ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی این همایش توسط 6 استاد برجسته استانی در خصوص پدافند غیرعامل در محل سالن اجتماعات آزادی نفت این شهرستان به صورت 30 دقیقه‌ای در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو و آموزش خواهند داد.

وی با اشاره به تاکیدات مجموعه استانی در راستای برگزاری این همایش، بیان کرد: این همایش جهت آشنایی با علم پدافند غیرعامل در 6 موضوع مختلف از ساعت هشت صبح شروع و در راستای اهداف تخصص از جمله معرفی تهدیدات زیستی، دام، طیور، شیلات و... ، نقش و جایگاه پدافند در علوم زیستی مدیریت می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تاکید بر لزوم حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، آتش‌نشانی‌ها، هلال احمر و ...، بیان کرد: برای حاضرین در این کارگاه آموزشی در قالب بخش‌های مختلف اداری گواهی مهارت صادر می‌شود.

سجادپور ضمن درخواست حضور مجموعه جهادکشاورزی با توجه به اهمیت کار و موضوع آن، عنوان کرد: محمد جلال انصاری در راستای پدافند غیرعامل در زمینه تخصصی واحدهای دام و طیور، شیلات و.. قریب به 30 دقیقه سخنرانی خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر