۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۴۱۵
با توجه به شرایط ویژه کشور در منطقه و جهان و نگاه دشمان به اقتدار و قوت جمهوری اسلامی ایران لازم است بحث پدافند غیرعامل از نظر کمی و کیفی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

جلسه هم اندیشی رؤسای کارگروه های تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل پدافند غیرعامل استان،‌ رؤسا و دبيران كارگروههاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه میرزایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن تقدیر و تشکر از کارگروه های تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان به ارزیابی و بررسی برخی از فعالیت های انجام شده توسط کارگروه ها پرداخت و به تعدادی از برنامه های آتی اداره کل پدافند غیرعامل استان اشاره نمود.

شهبازی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت بحث پدافندغیرعامل، عنوان نمود با توجه به شرایط ویژه کشور در منطقه و جهان و نگاه دشمان به اقتدار و قوت جمهوری اسلامی ایران لازم است بحث پدافند غیرعامل از نظر کمی و کیفی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. وی تصریح کرد که کلیه دستگاهها باید پدافند غیرعامل را به عنوان یکی از اساسی ترین و ضروری ترین اقدامات خود درسرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه رؤساي کارگروه های تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان به بیان اهم فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو توسط کارگروه متبوع خود پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر