۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۸۹
دوره آموزشی پدافند غیر عامل در اداره کل انتقال خون استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

دوره آموزش عمومی پدافند غیر عامل در اداره کل انتقال خون استان آذربایجان شرقی برگزار شد .

دوره آموزش پدافند غیر عامل ویژه کارکنان اداره کل انتقال خون استان در مورخ 3و 4 دی با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استان با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید .

در این دوره آموزشی اساتید و مسئولان پدافند غیر عامل استان به ارائه کلیات و تشریح مفاهیم ، اصول و ضرورت های پدافند غیر عامل پرداختند .

جهانسری به اهمییت آمادگی در جنبه های مختلف دفاعی در جهت حفظ و گسترش دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی اشاره نمود و با تشریح نقش انتقال خون در سلامت جامعه ، آگاهی کلیه کارمندان این مجموعه را در نحوه کسب آمادگی های مرتبط با اصول پدافند غیر عامل در حوزه سلامت و بویژه انتقال خون را ضروری دانست .




در ادامه داداشی ضمن اشاره به روش های پدافند غیر عامل و تهدید شناسی در حوزهCCDتاکید و بر ضرورت آگاهی و کسب مهارتهای لازم در حوزه پدافند غیر عامل و نیز تشریح جایگاه حیاتی انتقال خون دربرنامه های حوزه سلامت و همچنین از توجه و اهتمام مدیر کل و نیز استقبال کارمندان انتقال خون استان از این دوره آموزشی تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد تا این فعالیت ها بعنوان الگو در سایر ادارات کل انتقال خون کشور نیز مورد عنایت مسئولان و کارمندان قرار گیرد .

درادامه دوره آموزشی ، مهندس یوسفی نیا یکی دیگر از اساتید پدافند غیر عامل به تشریح اصول و مبانی پدافند غیر عامل و تکیه بر فضای سایبری، فواید و مضرات فضاهای مجازی و اینترنت پرداخت .این دوره با همکاری دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل استان و واحد آموزش این اداره کل پیش بینی و برگزار گردید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر