۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۱۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی با اشاره به لزوم ایمن‌سازی فضای سایبری برای جوانان گفت: باید با ‏رشد تکنولوژی فضای سایبری را به منظور بهره‌برداری مردم ایمن‌سازی کنیم.
نورخدا قاسمي در جلسه شوراي اداري شهرستان زرنديه با تاکيد بر مقوله پيشگيري آگاهانه در مقابل تهديدات دشمنان، پدافند غيرعامل را کارآمدترين ابزار مقابله در جنگ نرم دانست و  افزود: پدافند غيرعامل، حراست هوشمندانه از زيرساخت‌هاي اداري، عمراني و سازه‌اي کشور در برابر تهديدات دشمنان است.
 
وي با اشاره به تغيير تاکتيک دشمنان و تبديل جنگ سخت‌افزاري به نرم‌افزاري اظهار کرد: تهديدات دشمنان عليه جمهوري اسلامي امروز چهره نظامي ندارد بلکه در حوزه‌هاي نرم جاري است.
 
وي جنگ سايبري را يکي از پيچيده‌ترين اقدامات عليه جامعه بشري دانست و تصريح کرد: دشمن امروز جنگ نظامي را کنار گذاشته و با جنگ نرم قصد ضربه زدن به ارزش‌ها و اعتقادات را دارد.
 
وي خواستار ارتقاي ايمني و تقويت خودحفاظتي به عنوان تنها راه مصون‌سازي در برابر تهديدات دشمنان شد و تصريح کرد: امروز کانون تهديد دشمن براي کشورهاي مختلف جنگ نرم است که فضاي سايبري از مهمترين آنهاست.
 
مديرکل پدافند غيرعامل استان مرکزي با اشاره به ايمن‌سازي فضاي سايبري براي جوانان گفت: بايد با ‏رشد تکنولوژي فضاي سايبري را به منظور بهره‌برداري مردم ايمن‌سازي کنيم.
 
وي در ادامه با اشاره به فعاليت‌هاي هسته‌اي صلح‌آميز کشورمان نيز گفت: ايران اسلامي هيچگاه به دنبال بمب هسته‌اي نبوده و نخواهد بود و اين توطئه‌اي است که از سوي استکبار جهاني مطرح مي‌شود چرا که آمريکا خود اولين مجرم دنيا به دليل بکارگيري سلاح اتمي و بمب هسته‌اي است.
 
وي پاسخ سران آمريکا را در گفت‌وگو با نظام اسلامي نشانه ترس از فناوري هسته‌اي ايران دانست و گفت: ايران به‌ دنبال فناوري هسته‌اي صلح آميز است تا به بشر خدمت کند و توليد سلاح هسته‌اي در ايران معنايي ندارد.
 
قاسمي در ادامه با اشاره به اهميت آسيب‌هاي ناشي از اين تهديدات، از ادارات شهرستان خواست تا با جديت در اين زمينه به همكاري و همفكري بپردازند.
 
به گزارش ايسنا فرماندار زرنديه نيز در اين جلسه گفت: مسئولان در نظام اسلامي خدمتگزاران مردم هستند که خدمت صادقانه و خالصانه آنها به مردم موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب و افزايش اعتماد عمومي مي‌شود.
 
محمد کردي افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي با تطبيق خود با سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در جهت خدمت به مردم تلاش کنند و تکريم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وي در ادامه با تبريک هفته وقف گفت: ترويج سنت حسنه وقف بسياري از مشکلات جامعه به ويژه در عرصه‌هاي فرهنگي و اقتصادي را برطرف مي‌کند.
 
وي اضافه کرد: وقف عملي صالح و اثري جاودان و ماندگار است که واقف به عنوان توشه و اندوخته‌اي براي آخرت و سراي جاودان خويش فراهم مي‌کند.
 
وي خواستار نيازسنجي در حوزه وقف شد و از واقفان خواست تا براساس نيازهاي هر منطقه با هماهنگي اداره اوقاف نسبت به احياي اين سنت حسنه اقدام کنند.
 
کردي همچنين با اشاره به هفته ثبت احوال از مردم خواست تا نسبت به همکاري با مجموعه ثبت احوال در اعلام به موقع وقايع چهارگانه اقدام کنند.
 
به گزارش ايسنا امام جمعه زرنديه نيز گفت: تکريم ارباب رجوع بايد سرلوحه کار مديران شهرستان باشد چرا که جلب رضايت مردم به معناي جلب رضايت باريتعالي است.
 
حجت‌الاسلام محمدعلي علم‌الهدي خواستار خدمت‌رساني به مردم با روحيه جهادي شد و افزود: مديريت جهادي و وحدت همان طور که در دفاع مقدس رمز پيروزي ما بود قطعا در جنگ اقتصادي نيز عامل پيروزي و تداوم اقتدار کشور است.
 
وي همچنين خواستار برگزاري نماز جماعت در ادارات شهرستان شد و افزود: برگزاري نماز جماعت در ادارات و احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکر و نيز تکريم ارباب رجوع با خدمت‌رساني بيشتر از اهميت خاصي برخوردار است.
 
در ادامه جلسه شوراي اداري زرنديه، روساي ادارات اوقاف و امور خيريه و نيز ثبت احوال گزارش عملکردي از فعاليت هاي خود ارائه کردند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر