۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۱۹
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پدافند غیرعامل در توسعه پایدار از نقش چشمگیر و انکارناپذیری برخوردار است.
سیامک سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز در کارگروه پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نقش پدافند غیرعامل در توسعه پایدار انکارناپذیر بوده و توجه ویژه به این بخش ضروری است.

وی گفت: نقش اجرای عملیات‌های پدافند غیرعامل و آمادگی برای دفاع در برابر تهدیدات احتمالی دشمن از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و همین هوشیاری‌ها باعث خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان و رسیدن سریع‌تر به توسعه پایدار و همه‌جانبه می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی تأکید کرد: با توجه به افزایش شبکه‌های اجتماعی و ورود دشمن از طریق فضای سایبری، باید با تمام توان، خود را برای مقابله و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های احتمالی آماده کنیم.

این مسئول افزود: بررسی سیر تحول تاریخی جنگ‌ها و اهمیت پدافند غیرعامل در جلوگیری از بروز خسارت‌های احتمالی نقش بسیار مهمی در دفع ضرور و زیان‌های ناشی از اقدامات دشمن دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دنیای کنونی که جوامع بسیار به هم نزدیک و به دهکده جهانی معروف شده، به‌روز بودن و پیشگام بودن در علوم و فنون ارتباطی و اطلاعاتی با توجه به عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار مهم و حیاتی است.

وی اظهار داشت: پیچیدگی ساختار، سرعت بالای تغییر و تحول و نیاز به رصد دائمی تهدیدات از ویژگی‌های حوزه سایبری بوده و به همین منظور توجه بیشتر مسئولان به مقوله امنیت و استفاده از ظرفیت بومی استان چهارمحال و بختیاری در حوزه سایبری ضروری است.

سلیمانی‌دشتکی به توسعه دولت الکترونیک و جداسازی فضای شبکه داخلی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از اینترنت اشاره و خاطرنشان کرد: باید با تفکیک فضاها، از بروز حملات به اطلاعات داخلی دستگاه‌های اجرایی و نگهداری اطلاعات محرمانه تلاش کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شرایط فعلی در دهکده جهانی نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و اهداف و راهبردهای کلی را بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش ببریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر