۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۴۲
با حضور 10 استاد برجسته کشوری صورت گرفت:
با حضور 10 استاد برجسته کشوری سطح نهایی پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
صبح امروز و با حضور 10 استاد برجسته کشوری سطح نهایی پدافند غیرعامل استان در سالن اجتماعات آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

محمود مومن‌نسب در ابتدای این نشست با بیان اینکه پیاده‌سازی اصول و مبانی پدافند غیرعامل به پویایی و توانمندسازی نیروی انسانی بستگی دارد، اظهار کرد: به همین خاطر استان اجرای دوره تربیت مربی را از وزارت کشور درخواست کرد که با موافقت‌های به عمل آمده و این دوره برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دوره شامل سه سطح آموزشی بود که از 27 آبان دوره‌های مقدماتی آن شروع و در روزهای پنچم و ششم آذر سطح نهایی این دوره برگزار می‌شود.

مومن‌نسب بیان کرد: 10 استاد برجسته کشوری این دوره را در قالب 60 ساعت معادل سه واحد علمی دانشگاهی ارائه دادند.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این دوره قریب به 2500 نفر روز آموزش‌های لازم در زمینه‌های پدافند زیستی، پدافند سایبری، فناوری‌های نوین، استحکامات و سازه‌های امن، مقررات ملی ساختمان، راهبردهای پدافند غیرعامل، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، سناریو نویسی، جنگ نرم، جنگ رسانه، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: فردا ششم آذرماه کارشناسان تربیت مربی باید در قالب پاورپوینت سطح آمادگی خود را محک می‌زنند و در صورت کسب نمره 14 در این آزمون قبول خواهند شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کسانی که در این آزمون قبول شوند به عنوان مربی برای آنها گواهی صادر خواهد شد و آنها مجاز هستند برنامه‌های آموزشی مربوط به پدافند غیرعامل را تدریس کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر