۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۸۴
مدیر کل پدافند غیرعامل استان بوشهر:
مدیر کل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: اورژانس سوانح و سوختگی در پارس جنوبی راه‌اندازی شود.
نعمت‌الله سبحانی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از مجتمع گازی پارس جنوبی در دیدار با مسئولان این مجتمع اظهار داشت: پارس جنوبی از نقاط بسیار مهم و استراتژیک کشور است که نقش بسیار مهمی در اقتصاد و انرژی کشور دارد.

وی ادامه داد: بخش زیادی از گاز کشور در منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود و این منطقه به عنوان قطب اقتصادی کشور محسوب می‌شود که وجود این تاسیسات بر اهمیت این منطقه افزوده است.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان بوشهر بر لزوم رعایت مسائل زیست‌محیطی در این منطقه به منظور بهبود فعالیت‌ها تاکید کرد و بیان داشت: رعایت مسائل زیست‌محیطی، ایمنی و مدیریتی باعث افزایش راندمان کاری و همچنین کاهش  تلفات و خسارات می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه این منطقه عظیم صنعتی، اذعان داشت: فعالان عرصه نفت و گاز و پتروشیمی نقش بسیار مهمی در توسعه کشور و توسعه اقتصادی دارند.

سبحانی در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت مولفه‌های پدافند غیرعامل در این منطقه، اضافه کرد: رعایت استانداردها و توجه به فعالیت و زندگی بی‌مخاطره باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به حجم بالای فعالیت‌های صنعتی و تولید آلاینده‌های متراکم در این منطقه، خواستار تامین اعتبارات مناسب برای راه‌اندازی اورژانس سوانح و سوختگی در این منطقه شد و افزود: تاسیس بیمارستان مجهز متناسب با فعالیت‌های منطقه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان بوشهر همچنین خواستار ایجاد مرکز کنترل و رفع آلودگی در این منطقه شد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات در این منطقه استفاده شود.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی نیز در این نشست اظهار داشت: در همه برنامه‌های منطقه تاکید بسیار زیادی بر لزوم استفاده از استانداردها و رعایت اصول و مبانی ایمنی داشته‌ایم و برای رفع مشکلات موجود نیز تلاش می‌کنیم.

مسعود حسنی در ادامه بیان داشت: کاهش حوادث و سوانح در مجتمع را با جدیت در دستور کار داریم و تلاش‌های بسیار زیادی نیز به منظور بهبود وضعیت زیست محیطی داشته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر