۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۵۲
جلسه شورای اداری شهرستان زاهدان و جلسه آموزشی پدافند غیر عامل که با حضور دبیر شورای پدافندغیرعامل استان و مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد
عباسعلی ارجمندی در جلسه شورای اداری شهرستان زاهدان و جلسه آموزشی پدافند غیر عامل که با حضور دبیر شورای پدافندغیرعامل استان و مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، اذعان داشت: مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته و پشتیبان نظام بوده اند و لذا رفع مشکلات آنها به عنوان بخشی از مسئولیت و رسالت مسئولان است که باید به آن پاسخی صحیح داد.





وی در این نشست با تاکید بر اینکه مسئولان باید صادقانه در خدمت مردم و پاسخ به مطالبات آنهاباشند ادامه داد: اگر ما به عنوان مسئول وظایف محوله را در چار چوبی که مقام معظم رهبری تبیین فرموده اند انجام دهیم می توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

فرماندار تاکید کرد: مسئولان می بایست در انجام مسئولیت خویش منافع شخصی و گروهی را کنار بگذارند تا بتوانند معنای خدمتگزار واقعی را به منصه ظهور برسانند.

وی گفت: خدمتی که در این راستا مد نظراست باید در جهت رفع مشکلات مردم باشد و هر یک از مسئولان به نوبه خود در راستای رفع مشکلات و تسهیل امورات جاری شهروندان باید سهیم باشند.

در این نشست همچنین جهانتیغ مشاوراستاندار و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان نیز ضمن تشریح برنامه های هفته پدافند بر اهمیت موضوع و اثر گذاریی آن در ارتقای سطح امنیت استان و کشور تاکید کرد.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید با مطالعه در این راستا نسبت به افزایش سطح دانش عمومی و تخصصی خود و کارکنان دستگاه اجرایی مربوطه اقدام کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر