۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۹۵
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، اجرای برنامه پدافند غیرعامل در کشور را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
'هدایت حاتمی' روز سه شنبه در همایش یک روزه نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی که در سرسرای شهید شهریاری دانشگاه رازی برگزار شد، افزود: ماهیت تهدیدات علیه کشورمان در یک دهه اخیر تغییر کرده که نشانه اهمیت یافتن اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل در کشور است.

وی ادامه داد: امروزه عواملی چون طلاق، بیکاری، تورم و.. تهدیدی برای امنیت کشور تلقی می شوند که لازم است با پیاده کردن برنامه دفاعی پدافند غیرعامل خود را برای دفاع در همه زمینه ها آماده نگه داریم.

وی به اجرای سیاست های نادرست اقتصادی در چند سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل چنین سیاست هایی بود که شرایط کشور به اقتصاد مقاومتی و ورود رهبر معظم انقلاب کشیده شد که تاکید معظم له برعقلانیت اقتصادی کشور است.

حاتمی گفت: اقتصاد مقاومتی برنامه ای است که حتی در کشورهای توسعه یافته هم به آن پای بند هستند و در کشور ما که بیکاری یکی از آسیب های جدیست، به تئوری های درست اقتصادی نیاز مبرم داریم لذا باید بپذیریم که در سال های اخیر دارای سیاست های منسجمی در حوزه اقتصادی نبوده ایم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی دارای دشمنان و رقبای بسیاری در جهان هستیم، اظهار کرد که داشتن نظام مالی و اقتصادی نادرست می تواند به نقطه ضعف ما در برابر آنان شود.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: بیکاری20 درصدی بالاترین تهدید برای کشور است و دشمنان ما هم به زیرکی روی این ضعف تاکید دارند لذا باید بدون واهمه با دنیا براساس رویه های اسلامی و دینی مان تعامل داشته باشیم.

وی گفت: کشور ما از نظر نظامی و توان دفاعی نیروهای مسلح در شرایط مطلوبی قرار دارد و همین قدرت هم باعث شده تا دشمن بر روی گزینه های دیگری غیر از راهکار نظامی کار کند و آن هم یافتن نقاط ضعف ما می باشد که هوشمندانه از سوی دشمنان رصد می شود.

حاتمی، خواستار برگزاری همایش های مربوط به پدافند غیرعامل بصورت هدفمند و نیز اجرای طرح های پژوهشی موثر در این حوزه شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر