۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۸۱
معاون استانداری کرمانشاه:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: پدافند غیرعامل ارتباط ویژه ای با مقوله اقتصاد مقاومتی دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: پدافند غیرعامل ارتباط ویژه ای با مقوله اقتصاد مقاومتی دارد.
"دکتر هدایت حاتمی" در سمینار یک روزه نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه رازی برگزار شد، اظهارکرد: تغییر یافتن نوع خطرات و تهدیدات طی 10 – 12 سال اخیر نشان داده که توجه به عواملی همچون پداغند غیرعامل تا چه حد می تواند مثمرثمر باشد.
وی افزود: شاید اگر 10 سال پیش می گفتیم که اقتصاد، تورم، طلاق، بیکاری و ... امنیت کشور را به خطر می اندازند خیلی مورد توجه قرار نمی گرفت، اما اکنون همه به امنیتی بودن این موارد پی برده اند.
معاون استانداری کرمانشاه گفت: پدافند غیر عامل یعنی مدام خود را برای دفاع همه جانبه در تمامی حوزه ها آماده کنیم.
وی ادامه داد: مباحث موجود در اقتصاد مقاومتی مواردی است که اغلب کشورهای توسعه یافته اقتصادی به ان پایبندند.
وی افزود: در کشوری که بیکاری یکی از معضلات است نقش تئوریهای اقتصادی بسیار موثر است و بدون تعارف شاخص های اقتصادی کشور نشان دهنده آن است که ما سیاست های منسجمی نداریم.
حاتمی گفت: با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان در راستای پدافند غیرعامل حرکت کرد و اکنون ما هم دشمنان و هم رقبای زیادی داریم که اگر نظام مالی و اقتصادی نادرستی هم داشته باشیم به پاشنه آشیل کشور تبدیل می شویم.
وی ادامه داد: در کشوری که نرخ بیکاری 15 تا 20 درصدی دارد هیچ تهدیدی نمی تواند بالاتر از آن باشد.
این مقام مسئول در استانداری کرمانشاه اظهارکرد: باید بنای کارمان را بر این رویه بگذاریم که برمبنای مشی دینی و اسلامی خود با دنیا تعامل برقرار کنیم.
حاتمی تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی کشور کار خود را به بهترین نحو انجام می دهند و همین مهم باعث بازدارندگی دشمنان در حوزه تهدیدات نظامی شده است، اما ما در حوزه های دیگر مشکلات داریم.
وی تاکید کرد: دشمن به خوبی می داند که پاشنه های آشیل ما کجاست. باید مراقب باشیم و بدانیم که دشمن همواره و هوشمندانه ما را رصد می کند.
معاون استانداری کرمانشاه گفت: یکی از دغدغه های ما در کارگروه پژوهش استان این است که سمینارها و همایش های ما ساماندهی نشده هستند، به گونه ای که خروجی مناسبی از انها نگرفته ایم که نیاز است این مهم را ساماندهی کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر