۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۰۲
سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان همدان به ریاست معاونت سیاسی ،امنیتی ، اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیر عامل استان تشکیل گردید .
سومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان به ریاست معاونت سیاسی ،امنیتی ، اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیر عامل استان  تشکیل گردید .

الهی تبار معاونت سیاسی، امنیتی و جانشین شورای پدافند غیر عامل استان با عرض تبریک اعیاد قربان و غدیرخم به چگونگی اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: همه اعضاء شورا وکارگروه ها طبق برنامه ارائه شده بر اساس وظایف دستگاه های خود بایستی برنامه ریزی و مراتب را تا تاریخ 93/7/20 به اداره کل پدافند غیر عامل ارسال کنند تا در جلسه شورای پدافند آتی هماهنگی های لازم انجام و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

وی در پایان از تمامی کارگروه ها خواست تا ضمن تشکیل جلسات مربوطه، تعامل خوبی را با اداره کل پدافند غیر عامل داشته باشند و هیچگونه عذری بابت کم کاری و عدم فعالیت توسط هیچکدام از رؤسای کارگروه ها پذیرفتنی نیست.

در ادامه الوندی مدیر کل پدافند غیر عامل؛ ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد قربان و غدیر خم از حضور بموقع اعضاء تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به عملکرد کارگروه ها از آنان خواست تا به موضوعات پدافند غیر عامل بیشتر اهمیت بدهند و پدافند غیر عامل قبل از اینکه کار اجرایی باشد یک تفکر است و بایستی این تفکر در تمامی سطوح جامعه از جمله دستگاه های اجرایی نهادینه شود تا شاهد کیفی تر شدن عملکرد کارگروه ها باشیم.

مدیر کل پدافند غیر عامل با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و قوانین برنامه چهارم و پنجم توسعه گفت: فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری مسئولیت ما را سنگین تر میکند تا هر چه بهتر وظایف خود را در خصوص پدافند غیر عامل عملیاتی نمائیم.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته پدافند غیر عامل در آبان ماه سال جاری گفت: هفته پدافند غیر عامل از تاریخ 93/8/3 شروع و تا تاریخ 93/8/9 ادامه خواهد داشت و شعار هفته (پدافند غیر عامل مصونیت بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامگذاری شده که پیشنهاد می شود دیدار با ائمه محترم جمعه استان انجام شود و عملکرد کارگروه ها توسط رؤسای کارگروه ها در رسانه ها منعکس گردد .

وی در پایان از از تمامی اعضاء کارگروه های یازده گانه خواست بمناسبت هفته پدافند در سربرگ مکاتبات از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل استفاده شود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضاء شورا به شرح ذیل به ارائه پیشنهادهای خود در خصوص برنامه های هفته پدافند غیر عامل پرداختند.




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر