۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۲
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل جلسات متعددی در این هفته با توجه به نام گذاری مناسبت های هر روز هفته با اعضای کمیته پدافند غیرعامل شهرستان و شرح وظایف محوله انجام شد.
 
به گزارش پایداری ملی ، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: مانور پدافند غیر عامل در مدارس، دانش آموزان را با مدیریت بحران آشنا می کند.
 
محمدرضا جوادی افزود: در دفاع غیرعامل، كارهایی انجام می‌دهیم تا دشمن نتواند ما را هدف بگیرد و خسارتی به ما وارد كند یا اگر خسارتی به ما زد، خیلی كم باشد.

وی اظهار داشت:  اجرای برنامه پدافند غیر عامل در کلیه مدارس ضروری است و اجرای آن آشناسازی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا آنان را با مدیریت بحران به دنبال دارد.
 
وی تصریح کرد: بر اساس سیاست های مصوب و ابلاغی پدافند غیر عامل کشور، محور فعالیت های سال جدید پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش مدیریت بحران در مدرسه تعیین شده است.
 
جوادی از تشکیل هشت کارگروه تخصصی در کمیته پدافند غیر عامل خبرداد و یادآور شد: آموزش و نوآوری، ایمن سازی و مقاوم سازی، پژوهش و تحقیق، پرورشی و فرهنگی، آموزش خانواده، بسیج دانش آموزی، فناوری و فضای سایبری و اطلاع رسانی و تبلیغات کارگروه های تخصصی هستند که هر کارگروه برابر شرح وظیفه اقدامات را پیگیری می کند.
 
همزمان با سراسر کشور در روز هشتم آبان ماه روز پدافند غیر عامل مراسم صبحگاه و عصرگاه مدارس به این موضوع اختصاص یافته و مانور پدافند غیر عامل در مدارس برگزار و مراسم نمادین آن نیز در یکی از مدارس پاکدشت برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
xydcknie
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
0
1