۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۰
معاون وزیر آموزش و پرورش:
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: کتاب پدافند غیرعامل میان تمام دانش آموزان و معلمان توزیع می شود.

به گزارش پایداری ملی محی الدین بهرام محمدیان صبح امروز در صبحگاه سراسری و آیین ایثار و شهادتدر جمع خبرنگاران گفت:  امروز سه کتاب با عناوین آشنایی با مدیریت بحران، تشکیلات و وظایف مقابله با بحران در مدارس و نقش بسیجی در پدافند  غیر عامل برای تمام دانش آموزان و فرهنگیان رونمایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محور آموزش و پرورش مدیرت بحران و پدافند غیر عامل است و در این راستا  این کتب برای توسعه پایداری در برابر بحران های احتمالی تولید شده و در میان دانش آموزان و فرهنگیان توزیع می شود.

محمدیان با بیان اینکه فرماندهی مقابله با بحران بر عهده مدیر مدرسه است افزود:  این کتب در تیراژه یک میلیون نسخه امسال تولید شده و امیدوارم با توسعه فرهنگ پدافند غیر عامل ضریب مصونیت را در برابر بحران ها بالا ببریم.

وی اظهار کرد: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برای کتب درسی نظرسنجی و اعتبار بخشی و ارزشیابی انجام می دهد تا اگر ضعف داشته باشد بهبود بخشیده شود.

محمدیان با اشاره به اینکه اگر امسال را سال پایه فرض کنیم در 1404 که یک دوره تحصیلی تموم خواهد شد جهش عظیم تغییر و تحول انجام می شود افزود: کتاب پدافند غیرعامل به صورت رسمی نیست و برای ساعات فوق برنامه در مدارس است و مخاطب اصلی آن مدیران مدارس هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
hijjifdl
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
0
0