مسئول نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: در این ارزیابی که در قالب بازدید انجام شد، عملکرد اورژانس بر اساس 21 شاخص از جمله مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، رسیدگی به شکایات، بهبود کیفیت، اعتبار بخشی و ارتباطات تهیه شده مورد نظارت قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،پرویز آقاعلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ارزیابی
به مدت یک روز در قالب برنامه نظارت و ارزیابی عملکرد استان ها با حضور
تیمی از بازرسان استان های گیلان، زنجان و خراسان شمالی انجام شد. وی
اضافه کرد: در این ارزیابی که در قالب بازدید انجام شد، عملکرد اورژانس بر
اساس 21 شاخص از جمله مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، رسیدگی به شکایات،
بهبود کیفیت، اعتبار بخشی و ارتباطات تهیه شده مورد نظارت قرار گرفت. آقاعلی
ادامه داد: این تیم چهار نفره، امروز پس از بازدید از نحوه عملکرد اورژانس
استان نتایج را جهت ارزشیابی نهایی به وزارت بهداشت ارایه خواهد کرد. وی
همچنین گفت: محورهای این بازدیدها را مواردی چون نیروی انسانی، وضعیت
نقلیه، فرآیندهای عملکردی، بررسی موجود بودن کتب آموزشی، دستورالعمل ها،
دستورالعمل کنترل عفونت و اورژانس هوایی، پایگاه و وضعیت علمی کارکنان
تشکیل می دهد. آقاعلی افزود: در این بازدید ها یک پایگاه شهری و یک
پایگاه جاده ای، مرکز عملیات استان، مرکز ارتباطات و ستاد اورژانس 115 مورد
بازدید این تیم قرار گرفت.