۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۳۱۹۶۵
مدير عامل شركت گاز استان زنجان :
مدير عامل شركت گاز استان زنجان ابراز داشت: محدودیت های پدافند غیر عامل در برقراری ارتباطات بین شبکه ای و ارائه سرویس های اینترنتی از موانع اصلی در راه اندازی خدمات الکترونیکی در این شرکت است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ،به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان زنجان، سعید عسگريان گفت: براي افزایش خدمات، رفاه و رضایتمندی مشتركان، سهولت در رفت و آمد و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان؛ 68  دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات گازرساني انجام مي دهند.

 وي با اشاره به اينكه با برنامه‌ریزی صورت گرفته دفاتر پیشخوان دولت ‌برای شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدرهع طارم ، ماهنشان و ايجرود راه‌اندازی مي شود؛ ابراز داشت: در اين راستا 22 خــدمت به دفــاتر پیشخـــوان دولت واگذار خواهد شد.

 مدير عامل شركت گاز استان زنجان با بيان اينكه مبحث دولت الکترونیک در راستای شفاف سازی، تمرکز زدایی، توزیع خدمات، تسهیل و کاهش زمان های انجام کار مورد تاکید دولت است؛ افزود: گاز زنجان در راستاي ارائه هر چه بهتر خدمات و فراهم شدن مراکز متعدد خدمات رسانی به مشترکین و تسهیل انجام امور و رضایتمندی مشترکین، با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان و همکاری انجمن دفاتر پیشخوان دولت نسبت به واگذاری تعدادی از خدمات مشترکین در این دفاتر اقدام كرده است.

 عسگريان با اشاره به اينكه در حال حاضر خدمات ارائه شده شامل اشتراک پذیری، تغییر نام، صدور قبض المثنی، کسر بدهی، ارائه سوابق، تسویه حساب و محاسبه گاز بها است؛  عنوان داشت: در آینده ای نزدیک با ارتباط سرویس های خدماتی ارگانهای دیگر از قبیل اداره پست، ثبت احوال و ... براي کنترل مدارک، اين خدمات افزایش یافته و این اقدام؛ تاثیر مستقیم و موثري در عدم دریافت کپی مدارک و کاهش استفاده از کاغذ خواهد داشت.

 وي تصريح كرد: این خدمات در کنار خدمات دیگري که از قبل به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت، تلفن گویا و  SMSانجام می گردید ارائه خواهد شد.

 مدير عامل شركت گاز استان زنجان ابراز داشت: محدودیت های پدافند غیر عامل در برقراری ارتباطات بین شبکه ای و ارائه سرویس های اینترنتی از موانع اصلی در راه اندازی خدمات الکترونیکی در این شرکت است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر